مقاله

 

 

تاریخ انتشار :21.01.2021

از ژانویه 2016 تا ژانویه 2021 !

hoshyaresmaeil2017@hotmail.com
 

زنده یاد عباس محمد رحیمی در ژانویه 2016 مغلوب سرطان شد و در لندن وفات یافت . آن زمانها من خودم در بیمارستان و تحت عمل جراحی کمرو گردن بودم و بی خبر . ظاهرا عباس قبل از وفاتش تصور میکرد که اگر با ایرج مصداقی عکس یادگاری بگیرد ، مجاهدین مثلا تحت فشار قرار میگیرند مادر سپهر را از تشکیلات آلبانی برمیگردانند پیش پسرش...عباس اشتباه محاسبه ای که داشت همین بود که مجاهدین البته فشار پذیر و پراگماتیسم هستند ولی نه دیگه اینطوری ...

یعنی با چُس بی رمق ارباب بی مروت ، ایرج مصداقی...

 

حالا فقط مشتی خاطره مانده که درگیرش هستی . عباس و خانواده فقط یک نمونه است ، عباس بعد از آزادی از زندان 10 ساله حکومت اسلامی ایران راهی قرارگاه مجاهدین درعراق شد .  اولین باردر قرارگاه 13 دیدمش ... نشستهای زیادی برایش گذاشتند تا عباس قطب نشود .

بحثهای قطب ممنوع ... خلاصه اش این بود که کسی حق ندارد در زندان و اعدام و دربدری بالاتر ار رهبرعقیدتی باشد ....

در آخرین نشست حتی کار را به درگیری فیزیکی کشاندند . یکی از نفرات در گوشه ای نشسته بود و رسما گریه میکرد . پرسیدم درد داری ؟ صحنه کتک کاری عباس را نشان داد و گفت درد بدی است...چیزی نگفتم فقط جلوی اشگ خودم را گرفتم . آخه قرارمان آن نبود . یعنی قرار نبود برای بهترین اهداف هم انسان و انسانییت زیر پا له شود . یعنی باید شاشید به اون هدفی که انسان را زیر پا له کند . چه جامعه بی طبقه توحیدی و چه سوسیالیسم استالین ولنین و چه قانون اساسی شریعت خمینی و چه سلطنت و کاخ سفید...

 

این اشاره را کردم نه به خاطر گلایه های تکراری و نق زدن های سرگرمی گونه...

این فقط یک یادآوری است که اگر روزگاری ما نبودیم وصحنه درجمیع جهات سیاسی شد مجاهدین برای تلاش موثر سیاسی ، به یک انقلاب درونی دیگر نیاز دارند تا آن ایدئولوژی جنایت پرور را بتوانند نقد کنند . از خدای بالای سرشان تا رهبر عقیدتی که ذره ای از همان خدای جنایت کار بود . درصدر جنایتهای تشکیلاتی هم پروژه رفع ابهام سال 1373 قرار دارد .

 "تحت پوش" کشف نفوذی وزارت اطلاعات رژیم ، مخالفین انقلاب ایدئولوژیک را تصفیه خونین میکردند !

 

در تاریخ سیاسی البته تجربه کم نداریم . هر گاه سیستمهای حاکم از درون به بن بست میخوردند برای توضیح یا توجیه آن بن بست درونی دست به انقلاب درونی ایدئولوژیک میزدند . چین مائو یک نمونه است . بورژوازی هم همین سرشت را دارد با این تفاوت که بورژوازی به دلایل تاریخی و تجربه مکفی هرگاه به بن بست میخورد ، مشکلات خودش را روی سر مردم خاورمیانه و جاهای دیگر کره زمین خالی میکند ....


یادت به خیر رفیق . چند سالی هم در زندان تیف آمریکا درعراق با هم بودیم ، روزهای سختی داشتیم . اینکه بر تو و ما و خانواده های دیگر در این پروسه نیم قرنی چه گذشت ... حکایتی فراموش نشدنی است .

 

 


21.01.2021

اسماعیل هوشیار

 

........................................................................................................

 

آقای عباس محمد رحیمی سلام . سابقه آشنایی ما به مرکز 13 در قرارگاه اشرف برمیگردد . آخرین بار هم در ترکیه و مسیر قاچاق به سمت اروپا هم را دیدیم . اولا برای تو و تمامی اعضای خانواده ات قلبا آرزوی سلامتی و طول عمر میکنم .


دوما من مطمئن هستم که این پرت شدن " اجباری " تو در میان تیم مصداقی ، اساسا وزن سیاسی ندارد . سقف سیاسی حضور آن کرکس کُسخل ( ایرج مصداقی ) هم بالای سرت ، بلندتر از سقف پرواز کرکسها نیست . این روزها جلبرگ کف جوب هم میفهمد که این سیرابی زمین سیاست ( تیم همنشین مصداقی و جاکشهای سیاسی ) نه میتواند مشکلی کند و نه شفا میدهد !


سوما در مورد نامه ای که سیستم مجاهدین منتشر کرد . این روش نخ نما و قدیمی با ادبیاتی یکسان طی 30 سال گذشته ، طبعا از موضع قدرت نیست . حکایت خانه نشینی بی بی از بی تنبانی است .


اسماعیل هوشیار
22.12.2015

 

 

________________________________________________________

  Share

توجه کنید . نوشتن یک ایمیل واقعی الزامی است . درغیر این صورت پیام دریافت نمیشود.

: اسم
: ایمیل
پیام

 

 

مقاله ها   |    نظریات   |    اطلاعیه   |    گوناگون    |      طنز     |      پیوندها    |    تماس

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه تیف) مانع ندارد